Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Fix menüs diéták

Fogyókúrás hetek (kb. 5 hét)

Ez egy egy hetes étrend, viszonylag kalóriaszegény, tehát nem biztos, hogy nem leszel éhes mellette. Viszont minden fontos tápanyagot tartalmaz, ezért négyszer-ötször is megismételhető egymás után.
Tervezem, hogy kipróbálom, minimum egy hétig. Az eredményről majd beszámolok!


Hétfő
Reggeli: 2 dl tea, 1 db tojás, 1 abonett
Ebéd: 2 vékony szelet sajt, 20 dkg savanyú káposzta vagy csalamádé, 1 alma
Vacsora: 10 dkg dkg párolt csirke, 25 dkg párolt vegyes zöldség kefirrel, 1 alma

Kedd
Reggeli: 1 vékony szelet rozskenyér, 1 dkg vajkrém, 1 evőkanál reszelt sajt, paprika, tea
Ebéd: 2 szelet gépsonka, 1 abonett, 1 savanyú uborka, 1 banán vagy alma
Vacsora: 1 tányér erőleves (kockából), 1 párolt csirkecomb, 25 dkg főtt karfiol

Szerda
Reggeli: 2 dl tej (sovány) vagy tea, 2 abonett, 5 dkg sajt
Ebéd: 5 dkg párizsi csalamádéval, 2 dl rostos gyümölcslé (light)
Vacsora: 15 dkg sovány főtt marhahús, 25 dkg párolt vegyes zöldség, torma

Csütörtök
Reggeli: 2 dl paradicsomlé, 1 abonett, 5 dkg sajt
Ebéd: 1 vékony szelet rozskenyér, 5 dkg párizsi, 25 dkg csalamádé, 1 banán vagy alma
Vacsora: 25 dkg héjában főtt burgonya póréhagymával és 1 dl sovány tejföllel leöntve

Péntek
Reggeli: 1 vékony szelet rozskenyér, 5 dkg párizsi, 2 dl rostos gyümölcslé (light)
Ebéd: 2 vékony szelet gépsonka, 2 főtt tojás, 1 alma, tea
Vacsora: 1 grillcsirke, 2 savanyú uborka, kefir

Szombat
Reggeli: 3 abonett, 2 dkg körözött, tea
Ebéd: 15 párolt hal vagy csirke, 25 dkg burgonyasaláta, 1 banán vagy alma
Vacsora: 5 dkg vékony szelet gépsonka, 1 abonett, 1 gyümölcsjoghurt

Vasárnap
Reggeli: 5 dkg kalács, 1 gyümölcsjoghurt
Ebéd: 1 tányér húsleves (kockából vagy sovány marhahúsból), 10 dkg natúrszelet, 25 dkg párolt káposzta
Vacsora: 15 dkg francia saláta, 1 abonett, 1 narancs vagy alma

A vacsorát este 18.00-ig fogyassszuk el!
Ha valaki nagyon éhes közben, akkor lehet tízórai ill. uzsonára enni: Pl: 1 alma, kefir vagy joghurt, 2 dl sovány tej 1 abonettel, 2 főtt tojás 1 abonettel, 5 dkg sovány tehéntúró kikeverve sovány tejföllel, pici piros arannyal, nyers sárgarépa, narancs, banán, csalamádé, savanyú káposzta, tea
(A cikket beküldte: letty26)



Egészséges és biztos fogyás
Íme egy diéta, ami komolyabb megvonások nélkül segít anyagcseréd felpörgetésében, a gyors és biztos fogyásban. Ha emelett életmódodat egy kicsit sportosabbra cseréled, olyan látványos eredményeket fogsz elérni, hogy annak mindenki a csodájára fog járni. »

Alkalmas számodra a szénhidrátszegény étrend?
Senki számára nem meglepő már, ha azt hallja, hogy nem mindenfajta diéta felel meg mindenkinek. Bár a "lowcarb diéta" elnevezés számos szénhidrátkorlátozáson alapuló módszert magába foglal, ez sem alkalmazható bárki által. Íme néhány átgondolnivaló, mielőtt a... »





Minden jog fenntartva © 2018, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.