Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Más diéták

Béky László természetgyógyásztól kaptuk :))

Véleményem szerint ez a diéta inkább a 90 napos-hoz hasonlít. Ebben az étrendben is meghatározott sorrendben (napokon)fogyasztahtjuk a különböző étkeket.
A természetgyóygász tanácsa, hogy a kívánt testsúly alá menjünk 2-3 kilóval, mert az étrend befejezése után várható ennyivel gyarapodni fog a súlyunk.
Véleményem szerint a vízet kapjuk vissza :(
Ebben az étrendeben, mint általában a mindennapjainkban nagyon fontos a megfelelő mennyiségű folyadék.
Éhezni, koplalni nem szabad.

Én az első hónapban 6 kilót fogytam ezzel az étrenddel.Aztán elkezdetem kilengedezni, sajna.
de mindent összevetve olyan 10 kilótól szabadultam meg.
Nekem azért tetszik, mert nem kell megvonnom magamtól a zöldségeket, gyümölcsöket, végül is mindent lehet enni.

Ezt az étrendet Zazuka kapta a természetgyógyásztól, hozzá kapott még gyógytea listát is.
Ezek a teák különbözőek lehetnek, egyénre szabottak.
Zazuka elment Béky Lászlóhoz konzultációra és így tudtam meg ezt a diétát.


Nos, akkor közzéteszem magát az étrendet:
1.nap: gyümölcs nap - ez nem lehet nagy gond, mindannyiunknak van elképzelése róla, hogy mi is az a gyümölcs, nemde? Olvastam Béky László könyvét, amelyben ír a fogyó-tisztító kúrákról.Ebben azt javasolja, hogy egy nap csak egyfajta gyümölcsöt együnk.

2.nap: krumpli nap - én ezen a napon a sós brugonyát részesítem előnyben, némi petrussal és vajjal.Az a lényeg, hogy olajban sült krumplit nem ehetünk.Ha mindenképpen sütni szeretnénk, akkor sütőben tegyük.

3.nap: tojás, túró, natur hús nap - feldolgozott húsokat, mint a kolbász, szalámi, virli...stb ne együnk. nagyon finom tud lenni a csirkemell és társai kedvenc fűszerünkkel ízesítve.

4.nap: saláta nap - paradicsom, paprika, uborka, fejes saláta..... Nekem a görög-sali a kedvencem.
de volt, hogy megvettem a készen kapható saláta egyveleget, tettem hozzá nagyon picike majonézt és azt ettem.Ez vált be a legjobban.
Azt vettem észre, hogyha én ezen a napon megengedek magamnak olyan salátákat, mint a káposzta vagy a caciki (csak magyarosan) akkor az visszafog a fogyásban :((
De ez csak az én tapasztalatom.

5.nap. kása nap - köles, hajdina, búza,árpa, kukorica.Én még életemben nem csináltam kását.Igy az első próbálkozásom eléggé szörnyűre sikeredett.Persze ezt csak most tudom utólag.
Ezt a napot lehet helyettesíteni barna rizzsel.

6.nap: gyümölcs nap

7.nap: ami jólesik nap - na, ez az a nap ahol nagyon meg lehet bukni :)
Az "ami jólesik", nem tévesztendő össze azzal, hogy ami jólesik és amennyi jólesik.
bevallom az első időkben ez volt a legnehezebben tartható nap, mert úgy éreztem,hogy most KELL bepótolnom mindazt amit nem ettem meg a héten.
Persze, be lehet pótolni. Pl. kedvenc húslevesünkkel, főzelékekkel és naná, hogy lehet édességet is enni.
Mostmár igyekszem arra figyelni, hogy ezen a napon ne a mennyiségé, hanem a minőségé legyen a főszerep. Ekkor eszem meg a kedvenc müzlimet a kedvenc joghurtommal és folytathatnám.
(A cikket beküldte: Black Mamba)



Életmód változtatási tanácsok
Ahhoz, hogy elkerüljük a betegségeket, nemcsak az egészséges táplálkozásra kell odafigyelnünk. Életmódunkat is meg kell változtatnunk: ki kell küszöbölnünk káros szenvedélyeinket, rossz szokásainkat, helytelen életfelfogásunkat. És ne feledjük a mondást: ép... »
Csak „akarni kell...”?
Annyi cikket, írást lehet olvasni manapság olyan emberektől, akik teltebbek voltak, de lefogytak, vagy éppen sosem voltak kövérek, de véleményük az természetesen van a témával kapcsolatban. Egy kis életmódváltás, és kész. Nem kellenek a drasztikus diéták, sem a... »





Minden jog fenntartva © 2019, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.