Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Más diéták

Béky László természetgyógyásztól kaptuk :))

Véleményem szerint ez a diéta inkább a 90 napos-hoz hasonlít. Ebben az étrendben is meghatározott sorrendben (napokon)fogyasztahtjuk a különböző étkeket.
A természetgyóygász tanácsa, hogy a kívánt testsúly alá menjünk 2-3 kilóval, mert az étrend befejezése után várható ennyivel gyarapodni fog a súlyunk.
Véleményem szerint a vízet kapjuk vissza :(
Ebben az étrendeben, mint általában a mindennapjainkban nagyon fontos a megfelelő mennyiségű folyadék.
Éhezni, koplalni nem szabad.

Én az első hónapban 6 kilót fogytam ezzel az étrenddel.Aztán elkezdetem kilengedezni, sajna.
de mindent összevetve olyan 10 kilótól szabadultam meg.
Nekem azért tetszik, mert nem kell megvonnom magamtól a zöldségeket, gyümölcsöket, végül is mindent lehet enni.

Ezt az étrendet Zazuka kapta a természetgyógyásztól, hozzá kapott még gyógytea listát is.
Ezek a teák különbözőek lehetnek, egyénre szabottak.
Zazuka elment Béky Lászlóhoz konzultációra és így tudtam meg ezt a diétát.


Nos, akkor közzéteszem magát az étrendet:
1.nap: gyümölcs nap - ez nem lehet nagy gond, mindannyiunknak van elképzelése róla, hogy mi is az a gyümölcs, nemde? Olvastam Béky László könyvét, amelyben ír a fogyó-tisztító kúrákról.Ebben azt javasolja, hogy egy nap csak egyfajta gyümölcsöt együnk.

2.nap: krumpli nap - én ezen a napon a sós brugonyát részesítem előnyben, némi petrussal és vajjal.Az a lényeg, hogy olajban sült krumplit nem ehetünk.Ha mindenképpen sütni szeretnénk, akkor sütőben tegyük.

3.nap: tojás, túró, natur hús nap - feldolgozott húsokat, mint a kolbász, szalámi, virli...stb ne együnk. nagyon finom tud lenni a csirkemell és társai kedvenc fűszerünkkel ízesítve.

4.nap: saláta nap - paradicsom, paprika, uborka, fejes saláta..... Nekem a görög-sali a kedvencem.
de volt, hogy megvettem a készen kapható saláta egyveleget, tettem hozzá nagyon picike majonézt és azt ettem.Ez vált be a legjobban.
Azt vettem észre, hogyha én ezen a napon megengedek magamnak olyan salátákat, mint a káposzta vagy a caciki (csak magyarosan) akkor az visszafog a fogyásban :((
De ez csak az én tapasztalatom.

5.nap. kása nap - köles, hajdina, búza,árpa, kukorica.Én még életemben nem csináltam kását.Igy az első próbálkozásom eléggé szörnyűre sikeredett.Persze ezt csak most tudom utólag.
Ezt a napot lehet helyettesíteni barna rizzsel.

6.nap: gyümölcs nap

7.nap: ami jólesik nap - na, ez az a nap ahol nagyon meg lehet bukni :)
Az "ami jólesik", nem tévesztendő össze azzal, hogy ami jólesik és amennyi jólesik.
bevallom az első időkben ez volt a legnehezebben tartható nap, mert úgy éreztem,hogy most KELL bepótolnom mindazt amit nem ettem meg a héten.
Persze, be lehet pótolni. Pl. kedvenc húslevesünkkel, főzelékekkel és naná, hogy lehet édességet is enni.
Mostmár igyekszem arra figyelni, hogy ezen a napon ne a mennyiségé, hanem a minőségé legyen a főszerep. Ekkor eszem meg a kedvenc müzlimet a kedvenc joghurtommal és folytathatnám.
(A cikket beküldte: Black Mamba)



Megéreztem a tavasz szelét...
Megéreztem a tavasz szelét... Ezért gondoltam utánanézek a diétás dolgoknak. Elkezdtem fórumokat olvasni, ki hogyan fogyózik. Rátaláltam a nekem megfelelő információkra. »
Könnyített 90 napos fogyókúrám
90 napos fogyókúrába kezdtem, de nem igazán bírtam az eredeti szabályokat. Módosítottam rajta egy kicsit és így is sikerült 13 kilót fogynom. Remélem tudok segíteni azoknak, akik hozzám hasonlóan nehéznek találják az eredeti 90 napost. »





Minden jog fenntartva © 2019, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.