Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Fix menüs diéták

Juanita étrend

Régóta kínlódom túlsúllyal, amit kisebb nagyobb módszerrel 5-10%-kal sikerül csökkentenem, alkalmanként. Sok-sok emberrel beszéltem már, sok anyagot elolvastam és az a meglátásom, hogy valami nem jól működik nálam. Már vezettem étkezési naplót arról mit eszek, iszok, és hozzá mennyit mozgok! Mégsem fogytam annyit, amennyit szerettem volna!

Kiderült, hogy az anyagcserém nem működik megfelelően, túl sok savas dolgot eszem, és nemhogy fogynék, hanem túl sok minden elraktározódik a szervezetemben.
Ezt a diétát anyagcsere gyorsító diétaként kaptam. Kipróbálom, mert nem tűnik rossznak és nehéznek. Megosztom veletek is!
Aki ismeri és bevált neki, kérem írja meg!

JUANITA ÉTREND

HÉTFŐ
Reggeli: grapefruit (piros)
Tízórai: 1 pohár gyümölcsjoghurt + 2 szelet puffasztott rizs (natúr) v. tejeskávé
Ebéd: kelkáposzta-főzelék* + pulykamell roston (fűszerezve, kevés olívaolajon pirítva)
Uzsonna: idénygyümölcs
Vacsora: görög saláta + 1 szelet puffasztott rizs

KEDD
Reggeli: ananászszeletek (ne konzerv, ha mégis, akkor saját levében legyen eltéve) v. grapefruit
Tízórai: 1 pohár gyümölcsjoghurt + 2 szelet puffasztott rizs (natúr) v. tejeskávé
Ebéd: fahéjas almaszósz*
Uzsonna: 1 kis üveg KUBU
Vacsora: gombakrémleves* + 2 szelet puffasztott rizs (natúr)

SZERDA
Reggeli: 1 grapefruit
Tízórai: 1 pohár kefir + 2 szelet puffasztott rizs v. tejeskávé
Ebéd: párolt zöldség (ízlés szerint fűszerezve, pl. szójaszósz, só, bors ) + tengeri hal roston
Uzsonna: gyümölcssaláta*
Vacsora: krumplifőzelék (joghurt + rizsliszttel habarni) + 1 szelet puffasztott rizs

CSÜTÖRTÖK
Reggeli: 1 grapefruit
Tízórai: 1 banán
Ebéd: csőben sült brokkoli*
Uzsonna: 1 kis üveg KUBU
Vacsora: roston hal + nyers saláta (salátalevél, sárgarépa, uborka, fehér paprika, póréhagyma, vagy amit szeretsz)

PÉNTEK
Reggeli: 1 db grapefruit
Tízórai: 2 szelet natúr puffasztott rizs + 2 szelet mozzarella sajt
Ebéd: zöldséges rizs (zöldborsó, zöldbab, répa, hagyma, kelkáposztacsíkok)
Uzsonna: idénygyümölcs*
Vacsora: brokkoli krémleves* + 2 szelet puffasztott rizs

SZOMBAT
Reggeli: 3 dl ananászlé vagy grapefruitlé (100%)
Tízórai: 1 pohár gyümölcsjoghurt + 2 szelet puffasztott rizs / tejeskávé
Ebéd: pirított csirkemáj (olívaolajon, hagymán pirítva, sózod, borsozod) zöldsalátával
Uzsonna: 1 nagy alma
Vacsora: póréhagyma krémleves*

RECEPTEK

Kelkáposzta főzelék
1 fél fej kelkáposzta zöld leveleit csíkokra vágjuk, és a két kanál olívaolajon pirított vöröshagymához keverjük. Ízlés szerint fűszerezzük (só, bors, őrölt kömény, 1 gerezd fokhagyma). Kevés tejjel + vízzel felöntjük, és megvárjuk, míg forrni kezd, majd habarjuk (1/2 dl tejhez 2 evőkanál rizsliszt – ha sűrűbbre szeretnénk, akkor a tej helyett használjunk egy pohár natúr joghurtot).

Csőben sült brokkoli
A brokkolit forró sós vízbe tesszük fejjel lefelé, és addig főzzük, amíg a szára is meg nem puhul (vagy a fagyasztott brokkolit puhára pároljuk). Leszűrjük, tálcán hűlni hagyjuk (kb. 1 fej brokkoli /2 fő). 3 tojást, 1 pohár joghurtot, 10-15 dkg reszelt mozzarellát, kb. 2-3 evőkanál rizslisztet, összekutyulunk, és jól borsozzuk. Kivajazott tűzálló tálba sűrűn egymás mellé pakoljuk a brokkolit, ha fér, akár két sorban is, a masszát ráöntjük, és a tetejét megszórjuk még mozzarellával. Kb. 15 percig sül.

Fahéjas almaszósz (2-3 fő részére)
(de készíthetjük meggyből, körtéből és barackból is)
1 kg pucolt almát tökgyaluval vékony csíkokra reszelünk. Egy edénybe pici sót, 1 evőkanál mézet vagy szőlőcukrot, 2 evőkanál olívaolajat teszünk, erre a reszelt almát, és a tetejére egy evőkanál őrölt fahéjat. Feltesszük a tűzre, amíg fel nem forrósodik (4-5 perc), hagyjuk, hogy az alma jól megbarnuljon és összeessen. Ez után felöntjük vízzel, hogy ellepje, forrás után pedig behabarunk egy joghurtot 2 evőkanál rizsliszttel, majd ezzel is megrottyantjuk.

Gyümölcsrizs
Sűrű tejberizst főzünk 0 v. 1,5%-os tejből, édesítővel és pici sóval ízesítjük. Langyos állapotban hozzá keverünk különböző gyümölcsöt idénynek megfelelően (vagy fagyasztott gyümölcsöket félig fagyott állapotban adunk hozzá) – alma, banán, meggy, ananász, ribizli stb. A masszát hűtőbe tesszük, hidegen fogyasszuk!

Gombakrémleves (2 főre)
Két fej vöröshagymát karikára vágunk. A1/2 kg gombát megtisztítjuk és felszeleteljük Két kanál olívaolajra, feltesszük a hagymát, majd a gombát, sózzuk, borsozzuk, és puhára főzzük kb. 3-4 dl víz hozzáadásával. Ha kész, merülőturmixszal összepépesítjük, és behabarjuk a rizslisztes tejszínnel v. joghurttal (2 dl tejszín v. 1 pohár joghurt + 2 evőkanál rizsliszt). Ha szükséges, felöntjük még vízzel. Összerottyantjuk. Mikor kész, friss petrezselymet aprózunk bele.

Gyümölcssaláta
Lehetőleg a vércsoportnak ajánlott gyümölcsökből állítsuk össze (görögdinnye, meggy, banán, szőlő, málna, alma, grapefruit, kivi – lehet válogatni). Ananászt mindig tegyünk bele. Konzerv esetén a levéből is adhatunk hozzá, de csak akkor, ha az nem cukrozott, hanem az ananász saját leve. Kevés facsart citromlével is megöntözhetjük a salátát, hogy a fehér gyümölcsök ne barnuljanak be. Hűtőben hagyd összeérni az ízeket.

Brokkoli krémleves
Sós vízben megfőzzük a brokkolit, majd összeturmixoljuk. Ízlés szerint beízesítjük (fokhagyma, só, bors). Tejjel felöntjük, és joghurt + rizsliszttel habarjuk.

Póréhagyma krémleves
2 nagy szál póréhagymát megmosunk, vékony karikára vágunk, és üvegesre pirítjuk egy evőkanál margarinon vagy vajon. Felengedjük annyi vízzel, hogy ellepje. Sózzuk, borsozzuk, és puhára főzzük. Ha kész, összeturmixoljuk, és visszatesszük a tűzre (karikázhatunk még bele egy pici pórét még, mire elkészül a leves, megpuhul). Felforraljuk, hígíthatjuk még tejjel, és habarjuk az 1 dl tejbe vagy tejszínbe kevert rizsliszttel.

ALAPELVEK:

- Az étrend mellett szénsavmentes ásványvíz és zöld tea (vagy aloe vera tea) fogyasztható korlátlan mennyiségben. Ha gyümölcslevet iszol (pl. tízóraira vagy uzsonnára a gyümölcs helyett), azt mindig vízzel hígítva tedd. A szénsavas üdítők nem megengedettek.
- Az étkezéseket szigorúan 3 óránként kell tartani (csak így fog átállni az anyagcseréd, és nem leszel éhes!). Ha mégis éhes vagy, ne egyél, inkább igyál egy nagy pohár vizet.
- Étkezést soha ne hagyj ki!
- Repeta nincsen!
- Az első pár napon előfordulhat puffadás, de ez természetes (ekkor áll át az anyagcsere, és indul be a tisztulás).
- A sűrítés mindig 1 pohár joghurthoz vagy kevés tejhez adott két evőkanál rizslisztet jelent.

Sok sikert Mindenkinek!
(A cikket beküldte: tina68)



Barátnőm diétája
2 hét a javasolt időtartam. Eddigi tapasztalataink alapján 7-8kg-ot is lehet tőle fogyni. Valamelyik klinika adta ki. »

Béres Alexandra Súlykontroll táblázat 1.
Elkezdtük jó páran Béres Alexandrát követni… Nem tudjuk még, hogy milyen a fogyókúrája, de ő már bizonított az életben, azt hiszem csak jó tanácsokat tud adni. Remélem sokaknak segítek ezzel a táblázattal, s sikeresek lesznek a fogyizók. Én is elkezdtem, s... »





Minden jog fenntartva © 2019, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.