Kategória: Sikeres fogyózók

7 méretet fogytam egy év alatt!

Sokadszorra álltam neki a fogyinak, kb. 9 éve ígérgetem, hogy lefogyok, miután férjem sikeresen leszokott a dohányzásról. Azt mondta: most Te jössz! Végül is tavaly június közepén tényleg eldöntöttem a fejemben, hogy vége a zabálásnak, így nem mehet tovább.

Sokat fájt a térdem, derekam, keveset bírtam mozogni, olyan kis lustácska fáradékony, álmos voltam. Második kisfiam születése után még jobban rápakoltam a kajákra, rossz gondolatként, mondván, hogy legyen bőven, meg is indult, de a kilók is. 115 kilósan döntöttem úgy, sokadszorra hogy most már komolyan, tényleg nekiállok, és megcsinálom, végigcsinálom.
Nem csak az állandó térdfájások, hanem anyukám betegsége is közre játszott, ami sajnos a túlsúlyra vezethető vissza. Illetve kicsi fiam mozgásigényének nem tudtam oly könnyen eleget tenni, alig bírtam hozzá lehajolni, mászni játszani vele, rettentően néztem ki, mindenhol hurkák, lihegtem, izzadtam.
Aztán a hoxán, sok duci társra találtam, és olvastam ki hogy fogyott, ki milyen módszert választott. Sokat segített ez. Elolvastam Norbi könyveit, kiírtam lapokra melyik időszakban mit ehetek, és azt tettem legfelülre jól látható helyre, amit egész nap lehet enni, tehát az 1-es kódúakat.
Az életmódváltásom lényege, hogy mindent ehetsz, csak nem mindegy mikor, és persze a mennyiség sem. Édeset délig, liszteset 3-ig, és utána már csak rostosat, sovány felvágottakat, sovány tejtermékeket, és legalább 2-3 liter folyadék, a legjobb a víz.
Úgy gondoltam, 3 hónapot tűzök ki magamnak, azt ki kell hogy bírjam, és majd meglátom az eredményt. Sokkal kevesebbet ettem a régi mennyiségemnek a felét, majd harmadát, ahogy szűkült össze a gyomrom. Meg is lett az eredménye, havi –5 kiló.
Nagyon boldog voltam, bár még nem látszott rajtam, pedig már épphogy 100 kiló voltam. Napi 20-40 perc mozgással kezdtem. Duci torna, aerobzona, napról-napra többet és jobban ment, az elején még a lábamat is alig tudtam felhúzni. Izzadtam, és nagyon nehéz volt elkezdeni a tornát, de aztán később már élveztem. Rengeteget ittam, néha zéró kólát is. Mivel szoptattam semmilyen segítőt nem szedhettem, egyedül a búzafűkapszulát használtam, ami csökkentette az étvágyamat. Sajnos elég édesszájú vagyok, csokik, kekszek, sütik nehéz volt megállni hogy ne nasizzak, főleg amikor a többiek tömték magukba. De találtam helyette Norbis kekszeket, túró rudit, pudingot, joghurtot, aminek az ára majdnem megegyezik azzal mait amúgy is megvennék. Az imádott kenyeret pedig teljes kiőrlésű kenyérre, illetve puffasztott búzaszeletre váltottam. Zabkorpát, zabpelyhet használtam főzelék sűrítésére. Köreteket kerültem, zöldséggel ettem a húsételeket.
Ha megkívántam a tésztát, durum tésztát főztem ki magamnak, és sovány túróval sovány tejföllel ettem. Kedvenceim mostanáig is, párolt zöldségre csirke vagy pulykahús, nyakon öntve foghagymás tojásos tejföllel, rá sovány reszelt sajt, és be a sütőbe. Több napig is eleszegetem ebédre, ha meg nem ették előlem. Vagy például lecsó tökből, cukkiniből, csirkemell darabokkal, még tojás sem szükséges rá, nagyon laktató anélkül is. Rengeteg 1-es kódú sütit lehet találni a neten, zabkorpából, zabpehelyből amiből bátran lehet enni.
Egy napom például:
Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér Delma light, felvágottal, hagyma ami sosem hiányozhatna Nálam, paradicsom, vagy lekváros kenyér.
Tízórai: egy vaníliás kid kávé 1,5 tejjel a szoptatás miatt, de mivel fincsi maradok ennél. Ebéd: kis adag zöldséges hús, vagy tökös lecsó, vagy zabkorpás főzelék.
Uzsi: Norbi rúd, vagy jó estét keksz, vagy túros fahéjas tejbezabi vagy gyümölcs.
Vacsi: 2-3db virsli sok-sok zöldséggel, sajttal vagy puffasztott búzaszelettel vagy e-nélkül.

Persze Nálam is voltak és vannak napok amikor elcsábulok, pár kocka tejcsokira, friss puha fehér kenyérre zsírosan, vagy éppen valami finom sütire, persze hogy eszegetek belőle, de azt is tudom, hogy ez nekem mibe kerül. Pár nap mire visszaszedem magam, és több mozgás, de megéri.
A lényeg hogy kevesebbet együnk, mint amit ledolgozunk, vagy többet tornázzunk, mint amennyit ettünk.
Az első fél évben a havi 4-5 kiló ment le rólam, utána már kevesebb, sőt volt olyan hónap hogy stagnáltam. De akkor sem gondoltam arra, hogy abbahagyom, betudtam annak hogy éppen több víz van a testemben, vagy többet ettem, mert ünnepek körül nehezebb volt visszafognom magam, ilyenkor mindig arra gondolok hogy úgyis tudom milyen íze van ezeknek a finomságoknak, akkor meg minek egyem meg?
Valahogy beállt a szervezetem a másik félévre egy 2kilós havi fogyásra, pedig akkor már a tornák is napi 40percnyi volt, megspékelve 300 haspréssel, jó lehetett volna több is a napi mozgás, de ezt mindig becsületesen végig csináltam, olyannyira hogy heti 3x1órányi kick-box tornára is jártam, és nagyon élvezem a mai napig is. Sokkal könnyebben mozgok, a térdem nem fáj, benne vagyok minden játékban ami eddig a mozgás miatt nem ment, sokkal többet bírok, nem vagyok álmos, és fáradékony, csak akkor izzadok ha tornázok. Úgy érzem akármikor meg tudnék mászni egy hegyet. Sajnos a kedvemből vesztettem, mert igenis igaz az, hogy a kövérebb emberek vidámabbak ami ezt ellensúlyozza hogy tömegindexem 42%-ról a 28%-ra javult, lassan elérem a számomra normális értéket, testem több mint 31%-át fogytam le, és ami minden Nőnek a szíve csücske konfekció méretem 54-esről 40-esre változott. Erre vagyok a legbüszkébb, az az érzés amikor egy ruházati boltban nem a nagy méretek között kell keresgélni, ahol kevesebben mászkálnak, hanem ahol majdnem mindenki keresgél, végre normál méreteim vannak. Megfelel méretileg az is, ami még szakközép iskolás koromban sem jött Rám. Ruhatáramat teljesen le kellett cserélni, illetve költségcsökkentésként varrónőhöz szaladgáltam kabátokkal, nadrágokkal, Aki ügyesen beszűkítette őket. Pár ruhával azért megajándékoztam magam, eddig is a feszes ruhákat kedveltem, de most már egész máshogy nézek ki bennük, és motivál hogy még fogyjak. Kezdek magamnak tetszeni, és néha még most is csak lesek, amikor a tükörből vagy az utcán a kirakatból egy másik Én néz vissza.
Hihetetlen olyan gyorsan, bár sok küzdéssel ment le rólam 37 kiló, hogy észre se vettem. Az ismerősök is csak 20 kiló fogyás után kezdtek el dicsérni, de akkor aztán majdnem minden nap kaptam pár jó szót ez ügyben, ami nagyon jól esett, sokat segített hogy tovább csináljam. Párom mindenben mellettem volt, anyagilag, segített vigyázni a fiúkra amikor tornázni mentem, kaptam szobabiciklit Tőle amit naponta 40 percnyire használom is, amikor kicsi fiam alszik.
Napi szintem megjegyzi a változást, látom hogy nagyon tetszik Neki, hogy nincsen rajtam annyi feles kiló. Anyukám is sokat segített, valahányszor stagnáltam, túlettem magam, elég volt felhívni, mindig biztatott tovább. De voltak olyanok is, akik az első kilóknál finoman szólva leszóltak, hogy ezek a kilók csak az eltávozó vizet jelzik, úgysem fog tovább menni, sőt majd még ráhízok. Na most már Ők is csak néznek, és látom rajtuk, hogy nagyon irigyek.
Büszke vagyok magamra, de még 7-8 kilót mindenképpen szeretnék fogyni, az igazat megvallva Én azt gondoltam, hogy ennyi idő alatt már 70 kiló leszek.
De azért ez sok mindentől függ, édesszájú vagyok, valamikor ki marad a programok miatt a napi torna, de a lényeg a fejemben az elhatározás megvan, hogy a mostani 78 kilót, egy tömegindexnek is megfelelő 70 kg alá vigyem. Talán elkerülöm ezzel a magas vérnyomást, amit egész idő alatt figyeltem, nem volt magas, de anyukám révén oda kell figyelnem rá. Az ízületeimnek biztos jót tettem, és az önbizalmamnak is. Vérképen a fogyás a vérzsíron látszik hatásosan a harmada lett, ami nálam nagyon jó, eddig mindig a megengedett határon felül voltam. Pár hónapja, hogy nem szoptatok, így minden este mályvateát iszok, segít az anyagcserében, illetve zsírégető, folyadékelvezető gélt is használok torna előtt. Sajnos a hasamon, a combomon, a felkaromon a bőr nem feszes a sok fogyástól, de heti egyszer masszíroztatni járok, biztos hogy helyre jön, idő kérdése.
Mindig elolvasom más fogyókúrás történeteit mindenkinek más diéta más mód jön be, de a lényeg hogy elérje a fejében kitűzött célt, és utána jól érezze magát, hogy megcsinálta. Ezúton kívánok minden sorstársamnak sok kitartást, és erőt a fogyáshoz, ha megtesz érte mindent amit tud, biztos sikerül!

Tippjeim Neked, ha fogyózol:
- Mindig legyen nálad rágó, inkább azon rágódj!
- Ha vendégségbe mész igyál előtte jó sokat, kevesebbet tudsz enni.
- Ha valami finomsággal kínálnak, csak kicsit kóstolj bele a többi is ugyanolyan.
- Este amikor a többiek vacsiznak, készíts magadnak oda alma meg répa falatokat.
- Naponta többször moss fogat, elveszi az éhséget.
(A cikket beküldte: husom36)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


Minden a harmónián múlik
A pokol legmélyebb bugyraiból eljutni a napfényes Mámorországba néha nem is olyan egyszerű. De megfelelő segítséggel, akarattal és hittel könnyen győzedelmeskedik a jó. Az én történetem akár bárki másé is lehetne, de minden ember története személyre szabott, így ez... »

Metropolitan diéta
Maria Callas is ezt csinálta A Metropolitan diéta híres (főleg amerikai) szinésznők diétája volt a hatvanas években, ma már inkább csak a múlt idő jellemzi. Sok más egykor divatos fogyókúrával együtt feledésbe merült. »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a fogyokurak.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.fogyokurak.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2014, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.