Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ




Kategória: Sikeres fogyózók

Mindent lehet, csak akarni kell!

Szerintem nincs olyan ember, aki ne határozta volna el, hogy na most akkor is lefogyok, vagy legalább pár kg-ot! Eleinte mindenkinek vannak próbálkozásai, amik többnyire sikertelenül végződnek és ilyenkor feladják...

Feladás... na igen, nagy szó! Velem is ugyan így volt... annyiszor elkezdtem, újévi fogadalmak stb.
Szerintem mindenki ismeri, nem kell külön hangsúlyozni.
Tavaly október végén volt az, hogy most nagy levegőt vettem, és most és mindenkorra megcsinálom...
Nem érdekelt semmi, amit kellett, megcsináltam...
Tudniillik, előtte semmi mozgást nem végeztem, és finomabbnál finomabb főztjeit ettem anyának!
Szóval eljött a nagy nap... Bepakoltam a kis táskám és elindultam a városban lévő konditerembe!
Szépen magamnak elkezdtem edzegetni, de semmi diétával.. Ez így ment egy hétig, mikor megkértem egy személyi edzőt, hogy segítsen lefogyni, és edzeni! Ez volt 2008. november 6-a körül. Ekkor voltam 19 évesen 193 cm és 141 kg!
Röviden úgy épült fel az edzésem, hogy egy óra súlyzós edzés, majd utána 30-40 perc futópad. intenzív sétával, enyhe emelkedővel.. Ez ment hétfő, szerda, péntek. Közte lévő kedd és csütörtökön csak egy órát töltöttem futópadon, súlyzós edzés nélkül.. Azon a héten meg is kaptam a személyi edzőmtől, hogy mégis milyen életmódot folytassak a továbbiakban..
Röviden: 3 naponta ehettem egy kefirt.. tejet és pékárut kizárva az étrendből.. többnyire a fehérjére és a szénhidrátra kellett figyelni a diéta alatt!

Pl.: Egy napi étkezés:
07:30 fele: 40-50 gramm natúr zabpehely ledarálva, 25 gramm fehérjével és fél liter vízzel.. néha raktam bele gyümölcsöt is
08:00 Utána közvetlen következett az edzés
10:00 Edzés után egyből lement egy fehérje turmix, majd 4 tojásfehérje sütve.. mellette 1-2 db paradicsom és zöldségek
12:30 50 gramm jázmin rizs, és 10-15 dkg csirkemell, spenóttal
15:00 ugyanez, zöldséggel
17:30 fele, egy tonhaltörzs konzerv.
Majd lefekvés előtt egy fehérje turmix szintén.
Többnyire 2 naponta egy ananász, és napi szinten 1 fej brokkoli volt beiktatva.. Gyümölcsöt csak 2-ig ettem!

Étel röviden mindennap kb. ugyanez volt, csak más sorrendben, napi 5-6 l folyadékkal, ami többnyire szénsavmentes ásványvíz volt!
Első hónapban így 12-13 kg ment le.
Második hónapban 10 kg.
És ekkor jött az új év, amit 118-116 kg-osan kezdtem.
És májusra közepe felé el tudtam érni a 95 kg-ot!

Őszintén megvallva, nagyon nehéz volt, mindenhez kitartás, és hihetetlen nagy akarat kellett!
Mikor már nem volt benned semmi étel, nem volt energiád, de menj el edzeni, és utána 30 percet a futópadon tölts el.. igen, meg tudod csinálni, ez a célod. Ne add fel! Ez volt előttem, és igen, sikerült!
Nincs lehetetlen.. Mindenkinek csak kitartás kell, és legfontosabb, hogy fejben dőljön el, hogy mit akar.. csak akkor fog sikerülni!
Sok sikert mindenkinek!
(A cikket beküldte: ryli)



Fényképes motiváló módszer
Tartós fogyás? Természetesen lehetséges, de nálam nem a tudományosan megalapozott sikerdiéták váltak be, hanem a makacsságom és az elégedetlenségem magammal szemben. Kitaláltam egy számomra kényelmes, kellemes és nem utolsó sorban olcsó és gyors diétát. Nekem... »

Hay féle diéta
A Hay féle diétát a 20. század elején dr. Howard Hay amerikai orvos fejlesztette ki. A Hay féle táplálkozási koncepció alapját az általa felállított ún. „kémiai emésztési szabályok” alkotják, melyek szerint fehérje és szénhidrát emésztése az emésztési... »




Minden jog fenntartva © 2021, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.