Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ




Kategória: További fogyókúrás cikkek

Karcsúsító trükkök

Nincs időd vagy kedved diétázni? Épp most adtad le a felesleges kilókat, és szeretnéd tartani a súlyod? Az alábbi trükkök éhezés nélkül parancsolnak megálljt a zsírpárnák kialakulásának.Vezess naplót!
Írd fel mindennap, hogy mit ettél és ittál. Így biztosan nem hagysz ki semmit, és nem csapod be magadat. Ha tudod, hol hibáztál, könnyebb elérni a sikert!


Vezess naplót!
Írd fel mindennap, hogy mit ettél és ittál. Így biztosan nem hagysz ki semmit, és nem csapod be magadat. Ha tudod, hol hibáztál, könnyebb elérni a sikert!
Ne állj folyton mérlegre!
Bőven elég, ha heti egyszer, lehetőleg azonos időpontban megméred magad. Néhány havonta érdemes elmenned testzsírszázalék-mérésre, hogy megbizonyosodhass: valóban a zsírtartalékaidból fogytál, nem az izomtömegedből.
Győződj meg az éhségről!
Hirtelen rád tör az éhség – de valóban az éhség? Talán csak szomjas vagy! Mikor úgy érzed, ennél valamit, igyál meg egy nagy pohár vizet, és várj öt percig. Akkor kiderül, hogy tényleg korog-e a gyomrod.
Húzd szorosabbra az övet!
Ha a kényelmesnél picivel szűkebb derekú ruhát vagy nadrágot veszel fel, ez biztosan visszatart attól, hogy túledd magad. Motivációnak sem rossz, hiszen célul tűzheted ki, hogy belefogyj a holmikba.




Reggelizz tízig!
Reggeli nélkül nehezen indul be a szervezet anyagcseréje, így épp az ellenkező hatást éred el, mint amit szeretnél. Ha diétázol, mindenképpen egyél valami könnyűt délelőtt tíz óráig.
Fitnesz lustáknak
Ha nem tudod rávenni magad a rendszeres mozgásra, takarításhoz vegyél fel kéz- és lábsúlyokat. Így a házimunka során kétszer annyi kalóriát égethetsz el, és az izmaidat is formálod.
Építsd fel az izmaidat!
A rendszeres sport erősíti az izomzatot, sok kalóriát éget el és gyorsítja az anyagcserét. Ha egyedül nincs kedved hozzá, keress barátokat, akikkel együtt mozoghatsz.


Csak az fogy, aki eszik!
A szervezet akkor ad le a felesleges kilókból, ha egyébként elegendő mennyiségű vitaminhoz és tápanyaghoz jut. Fogyassz naponta friss zöldséget, gyakran halat, és heti 2-3-szor sovány húst. Ha a napraforgóolaj helyett olívaolajat használsz, akkor biztos lehetsz benne, hogy a tested nem kapcsol takarékra.
Nassolni szabad!
Mielőtt nekilátnál a tejcsokinak vagy egy szelet habos süteménynek, állj meg egy percre. Ha édességet kívánsz, egyél meg 1-2 kocka 70 %-os kakaótartalmú étcsokoládét! Ez stabilizálja a vércukorszintet és meggátolja az éhségrohamokat.
Buli előtt mindenképp egyél!
Délután készíts egy könnyű zöldséglevest, és egyél belőle annyit, amennyi jólesik. Ez megtölti a gyomrodat, és segít abban, hogy a buliban ne foszd ki azonnal a büfét. Innivalónak koktél helyett válassz száraz fehér- vagy vörösbort, és mellé igyál sok ásványvizet!


Nem hizlal a sült krumpli
Feltéve, ha olajjal vékonyan kikent teflon edényben pirítod meg. Egy kis vizet is tehetsz alá, hogy könnyebben megpuhuljon.
Rágj főzés közben!
Ha főzöl, mindenképpen vegyél a szádba egy cukormentes rágógumit. Így elkerülheted a kísértést, hogy mindenbe többször belekóstolj.
Evés helyett turmix
Ha két főétkezés között megéhezel, nassolás helyett igyál egy gyümölcsturmixot. Egy fél banánt mixelj össze 60 ml tejjel és 60 ml almalével. Ez mindössze 121 kalóriát tartalmaz.
Kímélő vacsora
Egy pohárnyi zsírszegény fűszeres túrót keverj össze egy kis ásványvízzel. Mártogass bele kis darabokra vágott zöldségeket, például uborkát és paprikát.
(A cikket beküldte: Süncike)



Igy éld túl a karácsonyi dínom-dánomot!
Eleged van abból, hogy a célszerű gumis derekú szoknyát, nadrágot veszed fel, vagy vacsora után ki kell eresztened az övedet, ami eredetileg arra szolgálna, hogy megakadályozza azt, hogy hiányában ugyanaz a nadrág lecsússzon rólad? »

Tippek bikinis fotózáshoz való felkészüléshez
Ledobtad a súlyfelesleget, vagy sikeresen tartod a súlyodat, kitartóan edzel, jól kajálsz. Valahogy mégsem vagy az igazi a bikinis képeiden. Nem azért, mert nem vagy szép. Csak valahogy apróságok is olyan sokat számítanak. Összeszedtem a profik tippjeit, hogy... »




Minden jog fenntartva © 2022, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.