Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ




Kategória: További fogyókúrás cikkek

Igy éld túl a karácsonyi dínom-dánomot!

Eleged van abból, hogy a célszerű gumis derekú szoknyát, nadrágot veszed fel, vagy vacsora után ki kell eresztened az övedet, ami eredetileg arra szolgálna, hogy megakadályozza azt, hogy hiányában ugyanaz a nadrág lecsússzon rólad?

Hogyan éljük túl a karácsonyi dínom-dánomot?

Avagy: unod már, hogy ki kell eresztened az öved az ünnepek alatt?

A legtöbbünk számára az ünnepek már jóval karácsony előtt elkezdődnek, és a Vízkeresztet követő vasárnapig tartanak, és véget nem érő családi vacsorákat, eszem-iszomban bővelkedő baráti összejöveteleket jelentenek, mindezt megkoronázva az ilyenkor elmaradhatatlan beiglivel és egyéb süteményekkel, olyannyira, hogy a végén úgy érezzük, annyit ettünk, amennyinek egész jövő évben ki kellene tartania.

Kezd eleged lenni abból, hogy ünnepekkor a célszerű gumis derekú szoknyát, nadrágot veszed fel, vagy vacsora után ki kell eresztened az övedet, ami eredetileg arra szolgálna, hogy megakadályozza azt, hogy hiányában ugyanaz a nadrág lecsússzon rólad?

Ahelyett, hogy megadnád magad a végeláthatatlan kalóriáknak, élvezd az ünnepeket egészségben és koncentrálj arra, aki fontos számodra: Magadra.

Ne feledkezz meg magadról!

Amikor összeállítod a karácsonyi ajándéklistát, írd fel magadat is. Ahelyett azonban, hogy ajándékokkal halmoznád el magad, lepd meg magad stressz-mentes, egészséges kellemes ünnepekkel.
Írd fel, mit szoktál csinálni az ünnepek alatt, és válaszd ki a legfontosabbakat a magad és a családod számára. Próbáld meg a családi- és baráti látogatások számát heti 1-2-re csökkenteni. És hagyj időt magadnak arra, hogy mozogj, lazíts és élvezd az ünnepeket.

Figyelj oda a részletekre!

Ha csak megkóstolhatnád Bözsi néni messze földön híres beiglijét! Persze, hogy meg lehet, meg is kell, csak ne feledd, hogy a kóstoló az egy-két szelet, nem pedig a fél rúd.

Néhány további tanács:
- Az 5-6 fogásos lakomáknál mindenből egyél, de csak mértékkel – még így is tele leszel mire a végére érsz, de legalább nem pattognak le a gombok a ruhádról
- tartsd észben az étel-piramist, és ne felejts el zöldséget és gyümölcsöt is enni
- ne menj éhesen vendégségbe. Alapvető illemszabály, de ünnepek alatt különösen érvényes, főként, ha vacsorára vagy hivatalos.
- az alkoholos italok számát csökkentsd maximum kettőre. Az alkohol nemcsak kalóriában dús, hanem még több evésre buzdít. Igyál inkább ásványvizet, vagy diétés üdítőt.

Légy boldog!

Az Ünnepek a családról, barátokról szólnak, nem pedig arról, hogy végre van egy ok, amiért sutba dobhatod a diétát és átadhatod magad a végeérhetetlen evészetnek.
Tervezd úgy meg az ünnepeket, hogy ne a finomságok legyenek a fő attrakciók.
- tervezz be szánkózást, korcsolyázást;
- menj sétálni egy nagyot és nézd meg az ünnepi várost, a kirakatokat;
- tekintsd meg az aktuális kiállítást a múzeumban, ahová egész évben nem volt időd elmenni.

Mindemellett az étel másodlagos lesz, és olyan jól fogod magad érezni, hogy szinte el is fogsz feledkezni arról, hogy amiatt aggódj: túl sokat eszel.

Török Hajni
Ezoterikus.hu


Nyárra már vékonyan!
Elegem van! Ezt a nyarat nem fogom hosszú pólókkal, és farmerokkal "átvészelni". Le akarok fogyni, és biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül! Remélem, hogy a történetemmel erőt adok egy pár fogyni vágyónak, mert nekem különösen nehéz a kilókkal, olvassátok el, hogy miért... »

Kekwick diéta ("Fast Fat")
Ha a bevezetõ fázisban nem tudod kizökkenteni a mérleg nyelvét, ez a pár napos étrend segíthet neked áttörni az anyagcsere ellenállást. Sokan úgy tartják, hogy az anyagcsere ellenállás megtörését csak a még szigorúbb diétás megszorításokkal érhetjük el.... »




Minden jog fenntartva © 2021, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.