Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Az Atkins diéta

Atkins diéta - nem rossz ez!

Sok mindennel próbálkoztam már, 90 napos diéta, testkontroll diéta, kalóriaszámlálás, de ami igazán bejött, az a szénhidrátok megvonása. Az Atkins diéta adta az alapokat, nagyon sokat olvastam róla és végül ezen ismereteknek köszönhetően sikerült lefogynom 15 kilót 2,5 hónap alatt.

Az Atkins diéta alapismereteit mindenki megtalálhatja könnyen az interneten. A lényege, hogy 2 hétig szigorúbban, majd kissé engedékenyebben, de teljes odafigyelés mellett, szénhidrátszegényen táplálkozzunk.

A legfontosabb, amire engem az Atkins diéta rávezetett az elmúlt hetek alatt:

Több zöldséget eszek! Hihetetlen, ugye?

Pedig így van.
A szénhidrátban gazdag köreteket, tésztát, krumplit, rizst, salátára, zöldségköretre, savanyúságra cseréltem.
Sokan bírálják ezt a diétát, de amit itt leírtam, az nem tűnik egészségesebbnek, mint az olajban sült burgonyhasábok?

Ha úgy döntesz, hogy belekezdesz

1. Írj egy listát az Atkins diéta leírásai alapján, hogy mik azok, amelyeket bátor szívvel fogyaszthatsz!

2. Írj egy listát a zöldségekről, amiket szeretsz, szénhidráttartalmuk alapján növekvő sorrendben!

3. Gyűjts recepteket, hogy minél változatosabb módon tudd elkészíteni a húsféléket! Nagyon sok csirkehúsból készített finom étel receptjét megtalálod az interneten!

4. Ne hagyd, hogy monoton módon, csak húst hússal egyél! Kombinálj a fenti listáidból! Találj új megoldásokat!
Szeretsz valamilyen szénhidrátban gazdag ételt? Hát akkor kísérletezd ki annak Atkins-barátabb verzióját!

Nem mondom, hogy életed végéig élj napi 20 gramm szénhidráttal! Atkins sem mondja ezt, aki így olvasta, az nagyon téved vele kapcsolatban.

Ez a diéta egyáltalán nem a húst-hússal dologról szól! Fedezd fel a sajtok, tejtermékek világát, kombináld más fehérjetartalmú ételekkel, csökkentett szénhidráttartalom mellett és fogyni fogsz!
Próbáld ki desszertként az alacsony szénhidráttartalmú fehérjeporokat. Ha édes ízre vágysz, bármikor előveheted őket.
De ha ilyenre nem szeretnél költeni, akár fagyit is készíthetsz Atkins-módra: eper, tejszín és édesítő, lefagyasztva.

A variációk száma csak a te ötleteiden múlik, a diéta sikere csak rajtad múlik.
(A cikket beküldte: _telihold_)



Atkins diéta - az 1. fázis szabályai
Az Atkins táplálkozási szemlélet ezen fázisát precízen követni kell a siker eléréséhez. Ha nem megfelelõen csinálod, akkor gátolod a súlyvesztést és végül azt mondod majd "ez is egy diéta volt, ami nem sikerült". Vésd az emlékezetedbe a szabályokat és az... »

Monodiéták
A böjti technika egyik variációja a monodiéta, melynek során meghatározott ideig (ez lehet néhány nap, vagy naponta változóan) csak egyfjajta étel fogyasztható. A monidiéták közül a legközismertebb és legnépszerűbb a szőlődiéta, a rizsdiéta és a burgonyadiéta. »





Minden jog fenntartva © 2018, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.