Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ






Kategória: Sikeres fogyózók

Meg lehet csinálni! - fogyókúrám története

Amióta az eszemet tudom, súlyproblémákkal küzdöttem. Számos népszerű fogyókúrát kipróbáltam már, a baj mindig az volt, hogy nem voltam elég kitartó és a "csodát" azonnal vártam. Ezért szépen sorban bele is tört a bicskám minden próbálkozásba.

A 164 cm magasságomhoz jelenleg 56 kiló vagyok. Néhány évvel ezelőtt még 76 kilót is nyomtam. Akkor már nagyon rosszul éreztem magam a bőrömben, nem öltözködhettem úgy, ahogy igazán szerettem volna, minden egyes vásárlásnál a fő szempont az volt, hogy olyan felsőt, nadrágot találjak, amivel el tudom takarni a hasam. Strandra nem igazán mentem, szégyelltem magam, hogy fiatal lány létemre így nézek ki. Aztán elkezdtem fogyókúrázni, hol jöttek, hol mentek a kilók, de végül sikerült leadnom kb. 10 kilót (pontosan nem tudom mennyit, mert eleinte a mérleg közelébe se mertem menni... tipikus struccpolitika) A súlyom még akkor sem volt ideális, sőt.

Ezt az évet kb. 64-65 kilósan kezdtem. Eldöntöttem, hogy itt az idő, lefogyok. A hoxa.hu portálon keresztül megismerkedtem az Atkins diétával, elolvastam minden fórumot, és végül belevágtam. Mellette elkezdtem rendszeresen sportolni, heti egy pihenőnap beiktatásával tornáztam Béres Alexandra dvd-re, tapostam, és kézi súlyzós edzéseket végeztem. A sok mozgás mellett éreztem, hogy túl kevés az Atkins diéta által engedélyezett 20 gramm szénhidrát naponta. Ezért megpróbáltam kialakítani a saját kis étrendemet. A mai napig nem eszek lisztes, cukros ételeket, italokat se krumplit, se rizst. Az étrendemet húsok, zöldségek, tejtermékek (főleg túró, tejföl, nem a cukros joghurtok!) és némi gyümölcs képezik. Próbálok rendszeresen étkezni, a reggelit már sosem hagyom ki és este lefekvés előtt 2-3 órával már nem eszek. Nem sanyargatom se a testem, se a lelkem, természetesen sokszor megkívánok egy kis édességet. Pont ezért hetente egy csalós napot engedélyezek magamnak. Persze ezalatt nem azt kell érteni, hogy felfalok mindent, ami a kezem ügyébe kerül. Ilyenkor fér bele egy kis csokoládé, vagy teljes kiőrlésű lisztből készült pizza. Így január óta 8 kilót fogytam.

Úgy érzem jó úton haladok, végre elmondhatom, hogy életmódot váltottam. Az egészséges táplálkozás és a rendszeres mozgás beépült a mindennapjaimba. Már nem sóvárgok cukros péksütemények, zsíros hamburgerek után. És ami a legfontosabb, ÉLVEZEM. Élvezem a mozgást egy kimerítő munkanap után, vagy korán reggel. A testem átalakult, megjelentek az izmok a karomon, a lábamon, ami tovább motivál. Nem szeretnék nagyon vékony lenni, inkább sportos, nőiesen izmos testre vágyom, most már ez motivál.

Összességében mindenkinek azt tudom tanácsolni, hogy olyan diétát, életmódot válasszon, amit hosszú távon, életvitelszerűen tartani tud. Nem ítélem el a különböző diétákat, minden szervezet máshogy reagál ezekre, mindenkinek szíve joga kipróbálni és letenni a voksát valamelyik mellett. A sportra pedig csak ösztönözni tudok mindenkit. Egyrészt sokkal gyorsabb és látványosabb lesz az átalakulás, másrészt a mozgás hozzájárul ahhoz, hogy energikusabbak, egészségesebbek legyünk.

Büszke vagyok magamra, hogy a fogyókúrás zsákutcák után ma már elégedett vagyok magammal, tudatosan élek, és erre bíztatok mindenkit, aki hasonló problémákkal küzd, mert mindenkinek sikerülhet. A jelszavak: KITARTÁS és ÖNFEGYELEM!
(A cikket beküldte: lettis)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


SBD étrend: Mit tilos és mit szabad az első fázisban
Már látjuk, milyen az első és milyen a második szakasz közti különbség. Mókica által itt a tiltott és engedélyezett ételek listája is, hogy még könnyebb legyen a kezdés. »
Alkalmas számodra a szénhidrátszegény étrend?
Senki számára nem meglepő már, ha azt hallja, hogy nem mindenfajta diéta felel meg mindenkinek. Bár a "lowcarb diéta" elnevezés számos szénhidrátkorlátozáson alapuló módszert magába foglal, ez sem alkalmazható bárki által. Íme néhány átgondolnivaló, mielőtt a... »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a fogyokurak.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.fogyokurak.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2018, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.