Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ






Kategória: További fogyókúrás cikkek

Ducik vs. soványak háború

Azért írom ezt a cikket, mert nap mint nap megy az interneten a háború a két tábor között. Nem békét teremteni akarok, csak a saját véleményem leírni. Én is anno úgy találtam rá a honlapra, mert fogyni szerettem volna 5-6 kg-ot, ami sikerült is azóta, sok jó tippet, tanácsot kaptam itt.

Én is anno úgy találtam rá a honlapra, mert fogyni szerettem volna 5-6 kg-ot, ami sikerült is azóta, sok jó tippet, tanácsot kaptam itt.

Gyakran jelennek meg cikkek, vagy nyílnak fórumok arról, hogy aki sportol, műkörme van, konditerembe jár izzadni és esetleg vékony, az vagy hülye vagy lelki beteg vagy mindkettő, ki tudja, hány kórban szenved még.
Ugyanilyen gyakran hallani a másik tábor véleményét is, akik szerint a duciság egyenlő a kóros elhízással.

Először szerintem tisztázni kéne, hogy mi is az, hogy sovány. Aki az ideális testsúlyához képest kb. 4-5 kg-mal alatta van.
Mi is az, hogy duci? Aki az ideális testsúlyához képest 5-6 kg pluszban van.

Hogy honnan veszem ezeket? Egyszerű BMI kalkulátorral meg lehet nézni, beírja az ember a magasságát, korát, nemét, és a súlyát. Itt kezdődik a játék, hány kilónál írja ki, hogy kicsit duci, nagyon kövér vagy kórosan sovány?

Elhiszem, hogy a ducik lehetnek szépek, csinosak, jól öltözöttek. De az tényleg csak 5-6 kg pluszt jelent. A plusz 10-20 kg, az már más kategória. Az egészségügyi probléma. A vékony lányoknak is lehet kisugárzása, de a kórosan soványság ugyanakkora probléma.

Én személy szerint a sportolásra szavazok. Nem élem meg szenvedésként, örömforrásként tekintek rá. Nem kell csontsoványnak lenni és XXS méretű ruhákat hordani, de nem is szabad hagyni, hogy az ember a kanapé előtt döbbenjen rá, hogy hát bizony kihízta a legnagyobb nadrágját is.

Mindenkinek meg kéne találnia az arany középutat, ahol jól érzi magát, és az egészsége is rendben van. Sokan írják, hogy drága a kondibérlet, drága az egészséges élelmiszer. Sajnos ez igaz, hogy drágább, de annyival nem. Ha az ember lecseréli a nasit, csipszet gyümölcsre és hetente egyszer-kétszer vétkezik maximum (azért nem kell aszkéta módon élni:)) akkor máris belefér a barna kenyér, vagy a barna cukor.

A lényeg szerintem, hogy semmit se vigyünk túlzásba, nem kell éhezni se, és pukkadásig tömni magunkat se. Életmódot kell váltani ha szükséges, hogy minél egészségesebbek legyünk, és több időt (minőségi időt!!) tölthessünk a családunkkal, barátainkkal.

Tudom, hogy lesznek még itt viták, én is biztos kapok negatív, pozitív kritikákat egyaránt majd, de azért remélem, hogy sokan vannak úgy, mint én, akiket zavar az állandó vitázgatás.
(A cikket beküldte: Gubóka)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


Az ideális diéta - életmód
Hosszú évek szenvedései árán megtanultam, hogy csak lassan és ésszel lehet tartósan fogyni. Ide leírom a szerintem legidálisabb diétát, ami sok más diéta értelmes részeit ötvözi. Napi 1000-1200 kcal (havi 1-2 kg) Azoknak akiknek kevéssé van idejük főzöcskézni... »

Gyógyböjt
A hagyományos értelemben vett böjt vallási szokás. Generációkon át fennmaradt a húsvéti és adventi böjt, ennek célja azonban nem elsősorban az egészség helyreállítása. »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a fogyokurak.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.fogyokurak.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2017, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.