Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ






Kategória: Sztárdiéták

Új Norbi villámdiéta

Állítólag ezzel a diétával fogyott le Szulák Andrea, Csollány Szilveszter felesége és még sokan mások. A diétát 30 napig kell csinálni és szigorú szabályai vannak. Aki betartja, megszabadulhat akár havi 10 kilótól.. Nem hangzik rosszul, egy próbát megér…
Használd hozzá Norbi könyvét, hiszen alap dolog, hogy a diéta alatt csak Update 1 ételeket ehetsz.


1. szabály: a lisztről
Nem lehet sem teljes kiőrlésű, sem graham, vagy épp durum tésztás dolgokat enni.
Ajánlja a puffasztott búzaszeleteket.

2. szabály: a cukorról
Nem fogyasztható semmilyen hozzáadott cukor. Sem fehér, sem barna!
Próbáljunk olyan cukorpótlót használni, amiben nincs aszpartam. Méz sem engedélyezett, a gyümölcscukor-tartalma miatt a villámdiétában. Natúr joghurt jöhet. Ha hiányoznak az édes ízek jöhet az aszalt vagy épp a friss vagy fagyaszott gyümölcs.

3. szabály: az ivásról
A megfelelő folyadékbevitel létfontosságú, főleg fogyókúránál. Sose igyunk kényszerből, de a napi limit legyen legalább 1, 5 liter folyadék. A folyadékfogyasztás csökkenti az étvágyat.
Ebben az egy hónapban tilos a sör, a bor, a pálinka, vagyis minden alkohol. Talán ez a legnehezebb.

4. szabály: az evésről
Naponta többször együnk keveset, az gyorsítja az anyagcserét, s nem lesznek falási rohamaink! Az utolsó étkezés legalább négy órával a lefekvés előtt történjen meg

5. szabály: zsírfogyasztás
Zsírból semmit, olajból pedig lehetőleg a legkevesebbet használjuk a súlyvesztő hónap során!


6. szabály: hús
Hurka, kolbász, szalonna és társai eltűnnek egy hónapra. Ami ajánlott, az a pulyka, csirke, hal, sertéscomb és karaj, valamint a sovány marhahús.

7. szabály: zöldség, gyümölcs
Ebben a hónapban a zöldségféléket és gyümölcsöket is meg kell válogatni! Amik ajánlottak: répa, karalábé, paprika, paradicsom, fejes saláta, káposzta, kelkáposzta, cékla, nyers uborka, hagyma és a brokkoli.
Gyümölccsel vigyázni kell! Amit lehet enni: eper, málna meggy, zöldalma, ribizli és szeder. Nem jóllakásig és kizárólag frisset!

8. szabály: müzli és gabonafélék
Kizárólag natúr müzlit érdemes fogyasztani, azt is mértékkel.

9. szabály: rágcsálnivalók
Nincsenek olajos magvak, sem ropi, csoki, keksz stb.… nagyon hosszú lenne a lista…

10. szabály: főzelék
Lisztes rántás vagy keményítő hozzáadása nélkül a főzeléket sovány tejföllel vagy joghurttal sűrítsük be. A főzelék egy részét le is lehet turmixolni és azzal sűríteni.

11. szabály: mozgás
Mozogni kell! Jobb lesz a közérzetünk, szebb lesz a bőrünk, na meg jót tesz a diétában szenvedőknek!

12. szabály: só, ízfokozó
Ha teljesen megvonod magadtól a sót az izomgörcshöz vezet, viszont ha túlzásba viszed, akkor tárolja a szervezeted a vizet. MÉRTÉKKEL, s akkor is csak tengeri sót javasolnak.
(A cikket beküldte: szaabina)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


Demis Roussos diétája
A Demis-féle diéta arra az elméletre épít, hogy a különféle élelmiszereket egy adott étkezésnél lehetőleg ne nagyon keverjük egymással, hanem bizonyos kombinációkat részesítsünk előnyben. A Demis féle élelmiszerkombinációs diétát hónapokon keresztül lehet... »

Csippentsünk le a kalóriákból!
Nem kell nagy és bonyolult dolgokra gondolni, amikor arról beszélek, hogy apró trükkökkel lecsippenthetünk a napi kalóriabevitelből. Ezek a praktikák nem járnak az életmód komoly megváltoztatásával, mégis hatással lehetnek a súlyunkra hosszú távon. »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a fogyokurak.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.fogyokurak.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2017, www.fogyokurak.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) fogyokurak.hu | WebMinute Kft.